Nowoczesny mailing reklamowy

Nowoczesny mailing reklamowy

Większość polskich przedsiębiorców kojarzy wysyłanie maili jak typowy SPAM, który nie jest dobrze odbierany przez Internautów i właścicieli skrzynek pocztowych – któż z nas chciałby bowiem dostawać niezamawiane oferty reklamowe, które tylko utrudniają znalezienie ważnych wiadomości w naszej skrzynce mailowej?

 

Polskie prawo przewiduje również karanie osób, które zaśmiecają w ten sposób nasze skrzynki wirtualnej poczty. Wbrew pozorom nie są to małe kary, a i wykrywalność sprawców tego typu działań rośnie każdego roku. Czy możliwa jest jednak skuteczna kampania reklamowa przy
pomocy maili, która przyniesie realne zyski przedsiębiorcy, a jednocześnie nie narazi do na odpowiedzialność karną z tytułu wysyłania SPAMU?

Podstawa to dobra baza!

Już na początku rozważań na temat kampanii mailingowych trzeba zaznaczyć, że powinny być one wykonywane za pośrednictwem podmiotu dysponującego odpowiednią bazą. Taka baza mailingowa powinna być zebrana w legalny sposób, tj. każdy z jej członków powinien zapisać się na nią dobrowolnie, bądź przynajmniej wyrazić chęć otrzymywania informacji marketingowych. Profesjonalne agencje marketingowe posiadają przeważnie własne bazy tego typu, a tym samym pomogą nam uczynić mailing reklamowy skutecznym – grupę odbiorców należy starannie wybrać i wyselekcjonować. Po co wysyłać gospodyni domowej informację o nowej usłudze związanej z inwestycjami giełdowymi, czy też profesjonalnemu maklerowi informację o kursie „jak zyskać na giełdzie”?

Korzyści z zastosowania?

Email marketing pomimo niechęci przedsiębiorców zdobywa coraz większe uznanie osób, które już zdążyły go zastosować – przynosi nie tylko chwilowe korzyści w postaci zwiększonego zainteresowania danym produktem, bądź usługą, ale również przynosi korzyści długofalowe – zapada w pamięć odbiorców i pokazuje nowoczesność naszej firmy tworząc wśród internautów świadomość jej istnienia na danym rynku.

Konkludując, decydując się na kampanię marketingową przy wykorzystaniu skrzynek mailowych i wysyłanych na nie wiadomości tekstowych, warto powierzyć to profesjonalnemu podmiotowi, który nie tylko zagwarantuje nam legalność danej usługi, ale również wspomoże nas w opracowaniu danej oferty, która miałaby być wysłana do danego typu użytkowników. Każdy mail tego typu musi być przecież napisany w odpowiedni sposób, aby zachęcić osobę go czytającą do głębszego zapoznania się z daną usługą, czy oferowanym produktem.

Podobne wpisy:

Leave a Reply

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *